Așteptarea s-a terminat pentru fanii trio-ului Clarkson-Hammond-May. După un an și jumătate de pauză, cei trei actori Top Gear au revenit cu un nou show, trecând de la britanicii de la BBC la americanii de la Amazon. The Grand Tour – numele oficial al noii producții – a debutat oficial în weekend-ul trecut, iar rezultatele preliminare sunt excelente pentru Amazon, potrivit B1.
Găzduită de serviciul de streaming video al gigantului Amazon și disponibilă exclusiv printr-un abonament Amazon Prime (99 de dolari/an), emisiunea celor trei britanici a reușit să depășească la nivel de audiență la debut toate celelalte emisiuni și show-uri găzduite vreodată de platforma americană.
Deși nu există cifre oficiale, un comunicat de presă oferit de Amazon susține că The Grand Tour a adunat „milioane de membri Amazon Prime din SUA, Marea Britanie, Germania, Austria și Japonia”, adică țările în care poate fi accesat serviciul de streaming video oferit de Amazon Prime. Este foarte posibil ca cifrele să crească exponențial în luna decembrie, când Amazon a anunțat oficial recent prin vocea celor trei prezentatori că serviciul va fi deschis pentru fanii The Grand Tour din alte 200 de țări, implicit România.
Conform informațiilor de pe piață, Amazon a plătit între 160 și 250 de milioane de dolari pentru a-și asigura serviciile echipei care realizază show-ul The Grand Tour.